Thursday, April 3

Tribute for Ami Schaheera

Assalamualaikum.

em..aku taktahu nak mula dari mana ni. 
aku rasa sedih dan sayu.
Bila dapat tahu mengenai kepemergian kak ami. Macam tak percaya, last post aku baca kt blog kak ami die seems okay je.maybe lah.menulis diblog ni bukan org boleh nampak muka pun kan. then ushar instagram baru dapat tahu berita ini. Seriously macam tak percaya habis..Kak ami one of my favorite bloggers. Aku akui yang aku one of her blog silent readers, tak pernah bersua muka atau bertegur sapa. Tapi tak tahu kenapa aku rasa sedih sangat masa baca post kat timeline instagram aku. mungkin sebab aku dah terbiasa dengan melihat kak ami di dunia blogging,facebook,twitter,magazines and instagram kot.

teringat aku ade tulis post pasal MAKNA dan aku selitkan pasal kekaguman aku pada kak ami.


Taktahu macamana nak express kan penghargaan aku pada kak ami. Hati terdetik untuk lukis portrait kak ami sebagai tanda terima kasih pada kak ami yang telah menjadi inspirasi kepada ramai bloggers.
Jujur aku cakap meleleh air mata ini masa draw portrait ini, terbayang coretan-coretan daripada sahabat-sahabat kak ami di instagram.

masa ni,stop kejap.Ambil kekuatan. *lap airmata


Damailah disana kak ami,
jangan risau kami disini sentiasa mendoakanmu,
semoga kak ami ditempatkan dikalangan hamba-hambanya yg soleh dan solehah.


love,
Myra.


Nota kaki: Selalunye saya post laju-laju kat instagram je.

No comments: